Kirjeldus
Vea kirjeldus:
Enamik uuemaid turbomootoriga autosi on varustatud just Garretti toodetud elektrilise turbo geomeetri regulaatoriga. Kuna regulaatori hammasrattad kuluvad, siis kipuvad need kinni kiiluma. Enamasti kiilub regulaator kinni avatud või suletud asendisse. See toob kaas diagnostilised vead, mis viitavad turbo üle- või alarõhule (underboost, overboost).
Lahendus:
Vajalik on vahetada regulaatori mehaaniline pool (mootor koos hammasratastega), ehk metallist pool. Elektrooniline pool (plastikust) jääb vana. Kuna ajamite (actuatorite) versioone on üle saja erineva, on vajalik selgitada välja õige versioon. Selleks on vaja leida ajami küljelt pressitud või graveeritud markeering kujul: G?? või G???, kus küsimärkide asemel on numbrid. Näiteks G27, G107 jne.
Muu:
Mudelite, automarkide, versioonide ja saadavuse välja selgitamiseks helista või saada E-mail.