Harteron OÜ tegevuse alguseks võib lugeda 2008 aasta sügist. Kõik algas ühest toredast 1998 aasta Audi A4 näidikuteplokist või õigemini selle vigasest ekraanist. See vigane ekraan oli üsna häiriv ja remonti pakkus vaid üks firma. Tollane pakutud remondi hind oli 3500.- krooni ja see tundus ebamõistlikult kallis ühe punaka klaasitüki eest. Olid ju müügil värvilise ekraaniga mobiiltelefonid, mis oma olemuselt on märksa keerulisemad, ja seda soodsama hinnaga kui 3500.- krooni. Siit edasi algas Audi ekraani tootja otsing. Aastal 2008 ei olnud see sugugi nii lihtne kui täna. Pikale venivad kirjavahetused, läbirääkimised ja lõpuks tekkis lootus koostööle, väikese üllatusega – minimaalne ostukogus 25 Audi ekraani. Kas osta tõesti selline kogus ja kuidagi end reklaamida ainult Audi ekraanide vahetajana? Ei, ei tundunud mõistlik. Teades, et samad mured vaevavad ka teisi autosi ja nende omanike, tekkis kindlus alustada kohe laiema teenuste valikuga. Aga taas tekkisid mured. Kui Audi, Mercedese ja mõne teise ekraani vahetuseks piisas jootekolvist, siis BMW ja SAAB ekraanide vahetuseks oli vaja pressi. Uus ekraan koos uue kilekaabliga tuli trükiplaadile pressida. Pressimise juures on tähtis temperatuur, surve ja pressimise aeg sekundites. Jah, seda oleks saanud teha ka jootekolvist modifitseeritud käsipressiga, kuid siis poleks olnud täpselt kontrollitud pressimise nurk, temperatuur ja surve. Et tagada teenuse maksimaalne kvaliteet, anda garantii ja magada rahulikult, tuli taas investeerida. Seda puhku siis pneumaatilisse pressmasinasse, erinevatesse rakistesse (auto mudeli kohased) ja abivahenditesse. Arvatavasti on Harteron OÜ siiani ainus firma Eestis, kes pakub teenus taolise pressmasinaga. Et valitud tee oli õige, seda kinnitavad ka rahulolevad kliendid ja pikaajaline koostöö nii mõnegi esinduse ja autoremondi firmaga.
Aga ega näidikuplokkide mured pole vaid seoses ekraanidega. Peagi selgus, et vahetus vajavad ka seierite mootorid, valgustuse LED lambid, protsessorid jne. Kõik see on kaasa toonud pideva arengu ja õppimise vajaduse. Tänaseks on laos pidevalt näidikupaneelide remondiks sadu ekraane, elektroonika komponente ja kümneid erinevaid seierimootoreid. Üsna suure tõenäosusega on remont võimalik teostada väga kiirelt.
Kui algusaastatel koosnes klientuur eraisikutest ja sõiduautodest, siis mida aeg edasi, seda rohkem on tekkinud ärikliente ja remonti vajavaid veoautode näidikuplokke.
Mida uuemad on autod, seda rohkem leidub elektroonikat, mis vajab remonti. Aastate jooksul lisandunud vajadus remontida ja vahetada erinevaid kompuutri ja navigatsiooni ekraane. Värvilised navigatsiooni ekraanid kipuvad üldiselt katki minema kahel põhjusel: 1. Füüsiline vigastus nagu löök või liiga tugev vajutus. 2. Niiskuse kahjustus (peale aetud jook, liiga märja lapiga sisepesu, autosse tekkinud kondents). Enamus juhtudel on võimalik navigatsiooni ekraane vahetada uue originaali vastu kordades soodsama hinnaga, kui seda pakub esindus.
Kuna Volvo sõiduautodele pakutavate elektroonika remonditeenuste valik on üsna lai, tekkis vajadus teha algust Volvo diagnostika õppimise ja pakkumisega. Paljudel juhtudel algab töö diagnostikast, et selgitada välja katkine plokk või põhjus/tagajärg seos.
Kui liikuda ajas edasi, siis algse näidikuplokkide, kompuutrite, navigatsiooniekraanide remondile on lisandunud veel palju muid teenuseid. Kõikvõimalikud erinevad sõiduautode plokid ja moodulid, veoautode plokid ja moodulid. Rasketehnika elektroonika ja ekraanide remont. Volvo sõiduautode diagnostika, tarkvaratööd, tuuning. Scania tarkvara tööd, kloonimine, programmeerimine. Scania mõningate plokkide vahetusfond.
Toodete ja teenuste valik täieneb pidevalt ja alati ei pruugi iga teenus kirjas olla. Kui toodete/teenuste all ei leidu sobivat, siis võta palun julgelt ühendust telefoni või e-maili teel.
Harteron OÜ